Patvirtinta NMA teikiamų paslaugų kokybė
Nacionalinė mokėjimo agentūra prie Žemės ūkio ministerijos
Naujienų filtras
2021.06.10

Patvirtinta NMA teikiamų paslaugų kokybė

Patvirtinta NMA teikiamų paslaugų kokybė
Ką tik vykusio audito metu auditoriai patvirtino,  kad NMA įdiegta Kokybės vadybos sistema veikia nepriekaištingai ir visiškai atitinka standarto reikalavimus.
 
2021 m.  birželio 8–9 d. Nacionalinėje mokėjimo agentūroje (NMA) vyko išorės auditas, kurio tikslas – patikrinti, ar įdiegta Kokybės vadybos sistema atitinka tarptautinio standarto LST EN ISO 9001:2015 reikalavimus.
 
Auditoriai nenustatė neatitikčių bei patvirtino tinkamą kokybės vadybos sistemos veikimą agentūroje. Kartu pabrėžtos ir stipriosios NMA pusės – rezultatyvi vadovybės veikla pokyčių sąlygomis, darbuotojų patirtis, IT technologijų taikymas, procesų automatizavimas, bendravimo kultūra.
 
Siekdama tobulinti klientams teikiamų paslaugų kokybę, NMA dar 2010 metais įdiegė Kokybės vadybos sistemą. Ši sistema padėjo ir tebepadeda nuolat gerinti savo veiklą ir patenkinti klientų lūkesčius.
 
 
Paskutinio atnaujinimo data: 2021 m. birželio 10 d. 13:41