Klientų aptarnavimo tvarka NMA nuo spalio 26 d.
Nacionalinė mokėjimo agentūra prie Žemės ūkio ministerijos
Naujienų filtras
2020.10.23

Klientų aptarnavimo tvarka NMA nuo spalio 26 d.

Klientų aptarnavimo tvarka NMA nuo spalio 26 d.
Šalyje siaučiant COVID-19 virusui ir Nacionaliniam visuomenės sveikatos centrui skirstant Lietuvą į žalią, geltoną ir raudoną zonas, Nacionalinėje mokėjimo agentūroje (NMA) keičiama klientų aptarnavimo tvarka.
 
Atkreipiame dėmesį, jog tuo atveju, kai miestas, kuriame yra NMA padalinys, priskiriamas raudonai zonai, jame klientai aptarnaujami nuotoliniu būdu. Šiuose NMA padaliniuose taikoma tvarka, galiojusi visuotinio karantino metu: paramos administravimo darbai nėra stabdomi, tačiau organizuojami taip, kad nebūtų tiesioginio kontakto su gyventojais, t. y. klientai „gyvai“ nėra aptarnaujami.
 
Raudonoje zonoje atsidūrusiuose NMA padaliniuose klientams suteikta galimybė paraiškas, mokėjimo prašymus bei kartu su jais pateikiamus kitus dokumentus teikti:
  • registruotu paštu, per kurjerį, ar per „paraiškų dėžutes“, kurias pareiškėjai ras visuose NMA teritoriniuose paramos administravimo skyriuose darbo laiku, skyrių adresai nurodyti čia. Primename, jog paraiškos teikiamos per „paraiškų dėžutes“, priimamos 2 darbo dienomis trumpiau nei nustatyta paramos paraiškų priėmimo ar  data. Mokėjimo prašymai per „paraiškų dėžutes“ teikiami 2 darbo dienomis trumpiau nei paskutinė paramos sutartyje ar paramos paraiškoje numatyta mokėjimo prašymo pateikimo termino diena.
  • per informacinę sistemą ŽŪMIS (www.zumis.lt), jei tokia galimybė yra, taip pat pasirašytas saugiu elektroniniu parašu ir siųsti elektroniniu paštu adresais, nurodytais nma.lt svetainėje, skiltyje „Susisiekite“ (informacinis blokas „Informacija taip pat teikiama Agentūros teritoriniuose skyriuose“), išskyrus mokėjimo prašymus.
 
Kai miestas, kuriame yra NMA padalinys, priskiriamas žaliai ar geltonai zonoms, taikoma klientų aptarnavimo tvarka, galiojanti esant ekstremaliai situacijai. Šiuose NMA padaliniuose klientų aptarnavimas vykdomas vadovaujantis visais rekomenduojamais saugumo reikalavimais (įstaigos lankytojai, vyresni nei 6 metų amžiaus, aptarnaujami tik dėvint nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones (veido kaukes, respiratorius ar kitas priemones). Nosį ir burną dengiančių apsaugos priemonių (veido kaukių, respiratorių ar kitų priemonių) leidžiama nedėvėti neįgalumą turintiems asmenims, kurie dėl savo sveikatos būklės nosį ir burną dengiančių apsaugos priemonių (veido kaukių, respiratorių ar kitų priemonių) dėvėti negali ar jų dėvėjimas gali pakenkti asmens sveikatos būklei (rekomenduojama dėvėti veido skydelį).
 
Lankytojai, turintys ūmių viršutinių kvėpavimo takų infekcijų požymių (pvz., karščiavimas, sloga, kosulys, pasunkėjęs kvėpavimas ir pan.) NMA neaptarnaujami.
 
Prašome klientus, atvykusius konsultuotis, paisyti asmens higienos principų – dezinfekuoti rankas, laikytis kosėjimo, čiaudėjimo etiketo.
 
Primename, kad informacija NMA administruojamos paramos klausimais teikiama bendruoju informacijos teikimo telefonu (8 5) 252 6999 ir trumpuoju numeriu 1841 arba pateikiant klausimą el. būdu NMA interneto svetainės meniu skiltyje „Susisiekite“ užpildant formą „Užduokite klausimą el. būdu“ ir paspaudus mygtuką „Siųsti klausimą“. NMA teritoriniuose skyriuose informacija teikiama telefonais, nurodytais NMA svetainėje.
 
Sekite mūsų naujienas NMA puslapyje www.nma.lt ir feisbuko paskyroje „Nacionalinė mokėjimo agentūra“.
 
Nuotr. – "paraiškų dėžutė" Šiaulių teritoriniame padalinyje.
Paskutinio atnaujinimo data: 2020 m. lapkričio 3 d. 13:43