Dažniausiai užduodami klausimai | Nacionalinė mokėjimo agentūra
Nacionalinė mokėjimo agentūra prie Žemės ūkio ministerijos

D.U.K.

Raskite atsakymus į dažnai užduodamus klausimus

Informacinis portalas

Prisijungęs per internetinę bankininkystę nematau savo duomenų, nes turiu ne asmeninę, o ūkio sąskaitą. Prašau sukurti man vartotojo vardą ir slaptažodį NMA informaciniame portale.
Esu seniūnijos darbuotojas. Netyčia užblokavau portalo prieigos slaptažodį. Kaip galima gauti naują?
Kodėl nėra Citadelės banko prie pasirinktinų el. bankininkystės variantų? Kaip tada reiktų atlikti operacijas, jei pagrindiniame prisijungimo puslapyje, prie visų bankų, nėra pareiškėjo banko?
Kur galima peržiūrėti informaciją apie pateiktas paraiškas?
Pasikeitė mano banko sąskaita. Kokiu būdu galėčiau ją pakeisti?
Kaip galėčiau prisijungti prie informacinio portalo ir pakeisti savo tėvo sąskaitos banke numerį?